25/9/24

25/9/24

από Ανθή Σανταμούρη -
Αριθμός απαντήσεων: 0

Στην τάξη

Γλώσσα: Διόρθωση ασκήσεων , μιλήσαμε για την παράγραφο και την δομή της και γράψαμε στο κόκκινο τετράδιο μια παράγραφο με θεματική πρόταση  "Ούτε που καταλάβαμε πόση ώρα περπατούσαμε στο δάσος, μέχρι που διαπιστώσαμε πως έχουμε χαθεί."

Μαθηματικά: ΒΜ σελ. 15-16 και τ.ε σελ. 15-16 ασκ. 2,6 και προβλ. 1

Γεωγραφία: ΒΜ σελ. 16-18 και τ.ε. σελ. 5 ασκ. 2,3 και σελ. 6 ασκ. 2

Στο σπίτι

Γλώσσα: Από το επαναληπτικό φυλλάδιο ασκ. 1,5,7,9

Μαθηματικά: τ.ε σελ. 15 ασκ. 1,3,4,5

Γεωγραφία: ΒΜ σελ. 18 ανάγνωση το γεωγραφικό γλωσσάρι και τ.ε σελ. 7 ασκ. 1,2

*Αύριο φέρνουμε και τα μαθηματικά*

**Υπενθυμίζω ότι όσοι μαθητές δεν έχουν φέρει την ιατρική βεβαίωση μέχρι τέλος του μήνα , δεν θα μπορούν από 1 Οκτώβρη να κάνουν γυμναστική.**


English(Ms Anthi)

Classwork: WB p.9(We checked A) We revised Present Simple and Continuous and did the Listening and Speaking task SB p.13. 

Homework: Do the worksheet  


English Ms Sofia 

Classwork: we wrote dictation, revised Present Simple on page 13 of SB and we also did ex.5 p.13.

Homework: SB p.13 - STUDY the grammar box

                     SB p. 106 - study Lesson 1 

                     WB p.9 (ex.4,5)


English Ms Catherine

Classwork: Dictation,  SB p. 13 ex 5. Present Simple.

Homework : Study Grammar SB p.106 Present Simple, WB p.9 ex.4,5.



Γερμανικά:

Στην τάξη:

Κάναμε επανάληψη τη σύνταξη του ρήματος es gibt καθώς και την ονομαστική και αιτιατική του οριστικού (der, die , das) και αορίστου άρθρου (ein, eine, ein). 

Για το σπίτι:

  • ξανά το λεξιλόγιο από το Griechisches Begleitheft σελίδα 35 (die Stadt έως das Schwimmbad)
  • Übungsbuch σελίδα 72 / ασκήσεις 10 και 11. 
  • να διαβάσουν πολύ καλά τη θεωρία που γράψαμε στο τετράδιο γραμματικής. (Ενδύκνειται τα παιδιά να έχουν ένα πρόχειρο τετράδιο στο σπίτι για τη μελέτη τους. Όσα γράφουμε στο τετράδιο την ώρα του μαθήματος καλό είναι να τα ξαναγράφουν τα παιδιά στο σπίτι προκειμένου να τα εμπεδώσουν και να τα θυμούνται καλύτερα. Απλή ανάγνωση της θεωρίας δεν επαρκεί τις περισσότερες φορές για να εντυπωθούν και να εμπεδωθούν όλες οι πληροφορίες.)


Français (Mme Koutroumpi *Τα καθήκοντα είναι για την Τρίτη, αύριο η εκπαιδευτικός θα απουσιάσει)

 En classe : Dictée/Corrections. Méthode p21,22,23,24

Devoirs

  • Méthode : p24 ex2(ζωγράφισε την ελληνική σημαία και τη σημαία άλλης μιας χώρας που προτιμάς), p26 ex2
  • Cahier dactivité: p6 ex8,9 (στην 9 για να βρω το μνημείο συμβουλεύομαι méthode p22)
  • Lexique : Méthode p26 ex1 -Μελετώ πολύ καλά και κάνω άριστη επανάληψη τους χαιρετισμούς.





(Επεξεργασμένο από Μαργαρίτα Χάρδα - αρχική υποβολή Wednesday, 25 September 2024, 9:10 AM)

(Επεξεργασμένο από Θεόδωρος Τσακίρης - αρχική υποβολή Wednesday, 25 September 2024, 9:10 AM)

(Επεξεργασμένο από Θεόδωρος Τσακίρης - αρχική υποβολή Wednesday, 25 September 2024, 9:10 AM)

(Επεξεργασμένο από Σοφία Θώδη - αρχική υποβολή Wednesday, 25 September 2024, 9:10 AM)

(Επεξεργασμένο από Σταυρούλα Κουτρουμπή - αρχική υποβολή Wednesday, 25 September 2024, 9:10 AM)

(Επεξεργασμένο από Σταυρούλα Κουτρουμπή - αρχική υποβολή Wednesday, 25 September 2024, 9:10 AM)

(Επεξεργασμένο από Κατερίνα Θούα - αρχική υποβολή Wednesday, 25 September 2024, 9:10 AM)

(Επεξεργασμένο από Θεόδωρος Τσακίρης - αρχική υποβολή Wednesday, 25 September 2024, 9:10 AM)

(Επεξεργασμένο από Θεόδωρος Τσακίρης - αρχική υποβολή Wednesday, 25 September 2024, 9:10 AM)

(Επεξεργασμένο από Θεόδωρος Τσακίρης - αρχική υποβολή Wednesday, 25 September 2024, 9:10 AM)

(Επεξεργασμένο από Θεόδωρος Τσακίρης - αρχική υποβολή Wednesday, 25 September 2024, 9:10 AM)

(Επεξεργασμένο από Θεόδωρος Τσακίρης - αρχική υποβολή Wednesday, 25 September 2024, 9:10 AM)