Στην τάξη
Γλώσσα: τ.ε σελ. 12 διαβάσαμε το κείμενο και από το φυλλάδιο ασκ. 3,6
Μαθηματικά: ΒΜ σελ. 17-18
Ιστορία: Επανάληψη στα κεφάλαια 1-4 και τευχ. σελ. 8-9 ασκ. 1,2,3
Στο σπίτι
Γλώσσα: τ.ε. σελ. 13 ασκ. 6 και από το φυλλάδιο ασκ. 8
Μαθηματικά: τ.ε σελ. 17-18 ασκ. 1,2,3,7
Ιστορία: Κάνω καλή επανάληψη στα κεφάλαια 1-4
*Σας ενημερώνω ότι λόγω μιας μικρής αλλαγής του προγράμματος η ώρα επικοινωνίας μου από εδώ και πέρα θα είναι κάθε Τρίτη 9:55 - 10:25*
English Ms Sofia
Classwork: WB p.9 ex.4,5 check/ Speaking SB P.13/ We also revised Present Simple rules
Homework: Study Companion p.19-20 Present Simple rules / WB p. 9(ex.6) / Worksheet (ex.1,2)
English Ms Catherine
Classwork: SB p. 13 adverbs of frequency and time expressions, speaking.
Homework: SB: study grammar box p.13 - time expressions and adverbs of frequency.
WB: page 9 ex 6.
Worksheet ex.1.2.
English(Ms Anthi)
Classwork: Check WS and Wordwall game
https://wordwall.net/resource/29956520/present-simple-or-present-continuous SB, p.14(We listened to the text)
Homework: Dict. Comp. p.21,22( 1,6,8,13,14,15,18,22,24)
https://quizlet.com/724042576/amazing-english-3-flash-cards/?new
SB, p. 14( ex. B) Answer the questions 3,5,6 Please write your answers.
Γερμανικά:
Στην τάξη:
Γράψαμε ορθογραφία και ξαναμιλήσμε για το απρόσωπο ρήμα es gibt και τον τρόπο με τον οποίο συντάσσεται.
Για το σπίτι:
- Übungsbuch σελίδα 72 / άσκηση 12
- Übungsbuch σελίδα 73 / άσκηση 13
(Επεξεργασμένο από Σοφία Θώδη - αρχική υποβολή Thursday, 26 September 2024, 9:05 AM)
(Επεξεργασμένο από Μαργαρίτα Χάρδα - αρχική υποβολή Thursday, 26 September 2024, 9:05 AM)
(Επεξεργασμένο από Κατερίνα Θούα - αρχική υποβολή Thursday, 26 September 2024, 9:05 AM)
(Επεξεργασμένο από Ανθή Σανταμούρη - αρχική υποβολή Thursday, 26 September 2024, 9:05 AM)