26/9/24

26/9/24

από Διαγραμμένος χρήστης -
Αριθμός απαντήσεων: 0

Στην τάξη

Γλώσσα: τ.ε σελ. 12 διαβάσαμε το κείμενο και από το φυλλάδιο ασκ. 3,6

Μαθηματικά: ΒΜ σελ. 17-18 

Ιστορία: Επανάληψη στα κεφάλαια 1-4  και τευχ. σελ. 8-9 ασκ. 1,2,3

Στο σπίτι

Γλώσσα: τ.ε. σελ. 13 ασκ. 6 και από το φυλλάδιο ασκ. 8

Μαθηματικά: τ.ε σελ. 17-18 ασκ. 1,2,3,7

Ιστορία: Κάνω καλή επανάληψη στα κεφάλαια 1-4 

*Σας ενημερώνω ότι λόγω μιας μικρής αλλαγής του προγράμματος η ώρα επικοινωνίας μου από εδώ και πέρα θα είναι κάθε Τρίτη 9:55 - 10:25*

English Ms Sofia 

Classwork: WB p.9 ex.4,5 check/ Speaking SB P.13/ We also revised Present Simple rules

Homework: Study Companion p.19-20 Present Simple rules / WB p. 9(ex.6) / Worksheet (ex.1,2)


English Ms Catherine

Classwork: SB p. 13 adverbs of frequency and time expressions, speaking.

Homework:  SB: study grammar box p.13 -  time expressions and adverbs of frequency. 

                      WB: page 9 ex 6. 

                      Worksheet ex.1.2.

English(Ms Anthi)

Classwork: Check WS and Wordwall game

https://wordwall.net/resource/29956520/present-simple-or-present-continuous SB, p.14(We listened to the text)

Homework: Dict. Comp. p.21,22( 1,6,8,13,14,15,18,22,24)

https://quizlet.com/724042576/amazing-english-3-flash-cards/?new

SB, p. 14( ex. B) Answer the questions 3,5,6 Please write your answers.




 

Γερμανικά:

Στην τάξη:

Γράψαμε ορθογραφία και ξαναμιλήσμε για το απρόσωπο ρήμα es gibt και τον τρόπο με τον οποίο συντάσσεται.

Για το σπίτι:

  • Übungsbuch σελίδα 72 / άσκηση 12
  • Übungsbuch σελίδα 73 / άσκηση 13



(Επεξεργασμένο από Σοφία Θώδη - αρχική υποβολή Thursday, 26 September 2024, 9:05 AM)

(Επεξεργασμένο από Μαργαρίτα Χάρδα - αρχική υποβολή Thursday, 26 September 2024, 9:05 AM)

(Επεξεργασμένο από Κατερίνα Θούα - αρχική υποβολή Thursday, 26 September 2024, 9:05 AM)

(Επεξεργασμένο από Ανθή Σανταμούρη - αρχική υποβολή Thursday, 26 September 2024, 9:05 AM)