Γλώσσα
Διορθώσαμε τις ασκήσεις στο τευχάκι. Δεν προχωρήσαμε παρακάτω καθώς αξιοποιήσαμε την ώρα για τα εργαστήρια δεξιοτήτων.
Μαθηματικά
Στην τάξη: Διορθώσαμε τις ασκήσεις. Εξηγήσαμε τις συμπληρωματικές και τις παραπληρωματικές γωνίες και λύσαμε τις ασκήσεις 12,13 σελίδα 15.
Για το σπίτι:
- Τευχάκι ασκήσεις 1,2 σελίδα 53 (την πρώτη άσκηση χωρίς γνώμονα σημειώνοντας πάνω στη γωνία το είδος της)
- Τευχάκι άσκηση 4 σελίδα 54
- Τευχάκι άσκηση 7 σελίδα 59
Φυσικά
Στην τάξη: Εξετάσαμε το ΦΕ5 (Πολλοί μαθητές δεν είχαν μελετήσει το συμπέρασμα σωστά). Προχωρήσαμε στο ΦΕ6 εκτελώντας σε ομάδες όλα τα πειράματα του φύλλου εργασίας. Δεν προβήκαμε σε καταγραφές παρατηρήσεων και συμπερασμάτων.
Για το σπίτι:
- Μελετώ ξανά το συμπέρασμα του ΦΕ5 στη σελίδα 179
- Μελετώ πάλι το φυλλάδιο μέχρι τη σελίδα 3
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θεματική τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, σε συνεργασία με το επιστημονικό προσωπικό μιλήσαμε για τα έμφυλα στερεότυπα.
Γερμανικά:
στην τάξη: κάναμε επανάληψη τις κτητικές αντωνυμίες.
για το σπίτι: ξαναδιαβάζουμε καλά το πινακάκι με τις κτητικές αντωνυμίες και κάνουμε απο το φυλλάδιο Grammatik στη σελίδα 3 τις ασκήσεις 4.1 και 4.2
Français:
en classe:
Σήμερα ασχοληθήκαμε με το e-twinning project διαβάζοντας και σχολιάζοντας την παρουσίαση του εκπαιδευτικού συστήματος των σχολείων της Ιταλίας και της Γερμανίας.
devoirs:
Mελετάω ξανά την παρουσίαση του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ιταλία και στην Γερμανία και σημειώνω σε ένα χαρτί τα θετικά και αρνητικά (τι μου άρεσε και τι δεν μου άρεσε) στα ελληνικά με σκοπό να το παρουσιάσουμε ομαδικά σε paddlet.(Επεξεργασμένο από Αικατερίνη Σταχτέα - αρχική υποβολή Wednesday, 21 May 2025, 11:36 AM)
(Επεξεργασμένο από Μιχάλης Μπούσκος - αρχική υποβολή Wednesday, 21 May 2025, 11:36 AM)