18/11/2024

18/11/2024

από Ιωάννα Κολυβοδιάκου -
Αριθμός απαντήσεων: 0

ΓΛΩΣΣΑ
Στην τάξη
Διάβασαν όλοι οι μαθητές από δύο δικές τους ερωτήσεις , ΒΜ σελ. 67 άσκ. 2
Τευχάκι σελ. 54-56 τη Θεωρία 
Τευχάκι σελ. 56-57 ασκ. 1,2,3,4

Στο σπίτι 
Μελετώ πολύ καλά από Τευχάκι σελ. 54-56 τη Θεωρία
Φυλλάδιο Προτάσεων ασκ. 1,2,3 (επισυνάπτω)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στην τάξη
Αυτοδιόρθωση από ΤΕ σελ. 39 ασκ. 1,2,3 και Πρόβλημα 1
Στο μπλε τετράδιο γράψαμε τη Θεωρία των μεικτών αριθμών, κάναμε παραδείγματα και κάναμε προφορική επανάληψη στα γνήσια και καταχρηστικά κλάσματα

Στο σπίτι
Από το μπλε ασκ. 1,2,3,4 (επισυνάπτω)

ΙΣΤΟΡΙΑ
Δεν προλάβαμε να κάνουμε λόγω προβών για την εκδήλωση των 50 χρόνων των Εκπαιδευτηρίων

Στο σπίτι
Θα έχουν ξανά το Κεφ. 14 από ΒΜ σελ. 45-46 και από Τευχάκι σελ. 26-27


Πληροφορική
:

Βιβλίο TechnoEnterpreneur σελ.11-13

Άσκηση στο Microsoft Office Excel

Εικαστικά: Είδαμε τα βασικά χαρακτηριστικά των κόμικς και αρχίσαμε τον σχεδιασμό ενός.

(Επεξεργασμένο από Ευτέρπη Θεοδόση - αρχική υποβολή Monday, 18 November 2024, 10:49 AM)

(Επεξεργασμένο από Αγάπη Κάντζα - αρχική υποβολή Monday, 18 November 2024, 10:49 AM)

Συνημμένο 20241118_123646.jpg
Συνημμένο 20241118_123655.jpg