08/04/24

08/04/24

από Αγάπη Κάντζα -
Αριθμός απαντήσεων: 0
Εικαστικά: Συνεχίσαμε τη κατασκευή της αίθουσας τέχνης.


Πληροφορική (τάξη): Προγραμματισμός στο Scratch για τη δημιουργία σκηνής/σκηνών από το αγαπημένο μας βιβλίο με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.

Français (Mme Stachtea)

  • En classe: corrections, oral (προφορικά), ασκήσεις ακουστικής κατανόησης
  • Devoirs για 11/ 4 : Livre A1 p. 157 απαντάτε γραπτά (σε φύλλο) στις ερωτήσεις 1,2,5,8 από το entretien dirigé
Γερμανικά:
Στην τάξη: 
  • Διόρθωση/Ορθογραφία
  • Προφορική εξάσκηση 

Σπίτι: Να κάνετε το υπόλοιπο Lesen (σελ. 156-158 Topfit)

Γεωγραφία: Κεφάλαιο 23

Γλώσσα: Ασχοληθήκαμε με τα αρχαιόκλιτα επίθετα σε "-ων-ούσα-ον", "-ύς -εία -ύ" και "ύς-ιά-ύ". Στο σπίτι μελετάμε τη θεωρία και κάνουμε τις ασκήσεις σελ. 21 ασκ 3,4,5 και σελ. 22-23 ασκ. 7

(Επεξεργασμένο από Αικατερίνη Σταχτέα - αρχική υποβολή Monday, 8 April 2024, 12:39 PM)

(Επεξεργασμένο από Αικατερίνη Σταχτέα - αρχική υποβολή Monday, 8 April 2024, 12:39 PM)

(Επεξεργασμένο από Αικατερίνη Σταχτέα - αρχική υποβολή Monday, 8 April 2024, 12:39 PM)