Προγραμματισμός διδακτικών στόχων στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής για τον μήνα Μάρτιο

Προγραμματισμός διδακτικών στόχων στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής για τον μήνα Μάρτιο

από Κατερίνα Ρίζου -
Αριθμός απαντήσεων: 0


Αγαπητοί Γονείς

Κατά τον μήνα Μάρτιο, στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής για την Ε΄ τάξη του Δημοτικού, θα πραγματοποιηθούν δραστηριότητες ώστε να επιτευχθούν οι κάτωθι εκπαιδευτικοί-μαθησιακοί στόχοι:

 Βασική τεχνική στην Καλαθοσφαίριση (Μπάσκετ)

Οι μαθητές μας, μέσα από ειδικά σχεδιασμένες δραστηριότητες:

• θα διδαχθούν το σουτ και το σουτ με άλμα,

• θα αναπτύξουν αυτοπεποίθηση και αυτοπειθαρχία,

• θα μάθουν να συνδέουν αυτά που έμαθαν στα προηγούμενα μαθήματα

με το σουτ, και

• θα μάθουν να ακολουθούν βασικούς κανονισμούς (φάουλ, βολές).

 

Βασική τεχνική στην Πετοσφαίριση (Βόλεϊ)

Μετωπική πάσα με δάχτυλα με μετακίνηση, μανσέτα

Οι μαθητές μας, μέσα από ψυχοκινητικές δραστηριότητες προγραμματισμένες και ειδικά σχεδιασμένες:

·         θα εξασκηθούν στην πάσα με τα δάχτυλα, στη βασική θέση ετοιμότητας

και θα προσθέσουν τις μετακινήσεις και την πάσα σε γωνία,

·         θα συνδέσουν όσα έμαθαν στα προηγούμενα μαθήματα,

·         θα μάθουν το ρόλο της πάσας στο παιχνίδι, τις τρεις επαφές της μπάλας , για και την περιστροφή των παικτών (ρολόι) και

·         θα διδαχθούν τη μανσέτα (δηλαδή πώς δένονται τα χέρια, πώς σχηματίζεται η επιφάνεια των χεριών, σε ποιο σημείο συναντάται η μπάλα σε σχέση με το σώμα κλπ.).

Ποδόσφαιρο: προώθηση της μπάλας με ντρίμπλα

Ποδόσφαιρο: προώθηση της μπάλας με ντρίμπλα

 Οι μαθητές μας μέσα από ασκήσεις ειδικά σχεδιασμένες:

• θα διδαχθούν να ελέγχουν και να προωθούν την μπάλα,

• θα μάθουν να συνεργάζονται αρμονικά

• θα κατανοήσουν τη σημασία της εξάσκησης στην εκμάθηση δεξιοτήτων.

Οι ψυχοκινητικοί στόχοι που επιδιώκονται σχετίζονται με:

α) την ανάπτυξη σταδιακά σύνθετων αθλητικών δεξιοτήτων του ποδοσφαίρου,

β) τη βελτίωση  φυσικών σωματικών ικανοτήτων (αντοχή, ευκινησία, ευλυγισία, ταχύτητα, δύναμη),και

γ) την εκμάθηση βασικών στοιχείων της τεχνικής του παιχνιδιού.