Γερμανικά:
Στην τάξη:
- Διόρθωση ασκήσεων/Diktat
- Τευχάκι σελ. 51 (Email)
Σπίτι:
Topfit σελ. 27+28 (να γράψεις ένα μειλ στο τετράδιο)
Πληροφορική: Γράψαμε το διαγώνισμα.
Εικαστικά: Ολοκληρώσαμε τις αφίσες. Όλοι την επόμενη φορά θα πρέπει να φέρουν το έργο τους με γραμμένο ονοματεπώνυμο.
Français (Stachtea)
- Ολοκληρώσαμε την πρώτη επιστολή προς τους μαθητές του σχολείου με το οποίο θα αλληλογραφήσουμε.
- Κάναμε εισαγωγή στη θεματική "Σχολείο". Μελετάμε τις λέξεις που υπογραμμίσαμε ( je vais à l'école primaire = Πηγαίνω στο Δημοτικό, je suis en 6me du Primaire = Πηγαίνω στην 6η Δημοτικού, le bon élève = ο καλός μαθητής, la bonne note = ο καλός βαθμός, je suis fort en = είμαι δυνατός σε, je suis faible en = είμαι αδύναμος σε, bavard = φλύαρος, ma matière préférée = το αγαπημένο μου μάθημα, c'est difficile= είναι δύσκολο, un maître = ένας δάσκαλος, une maîtresse = μια δασκάλα, sévère= αυστηρός)
Français Mme Karava
En classe :
- Katranidou A1 : Unité 2 À l’école p35 βλέπουμε το λεξιλόγιο της σελίδας
- Συνεχίζουμε το πρώτο γράμμα προσωπικής παρουσίασης στα Γαλλικά που θα απευθύνεται στους μαθητές της ΣΤ δημοτικού της Σχολής Ουρσουλινών.
Devoirs
- Vocabulaire/Compagnon : Dictée
p12 En quelle classe es-tu ? Je vais à l’école primaire et je suis en sixième, mes matières préférées, c’est difficile, un maître - une maîtresse, sévère, gentil
p13 J’ai de bonnes notes, faible, bavard
Γεωγραφία: Μιλήσαμε για την έννοια ισθμού/διώρυγας (Κορίνθου, Παναμά, Σουέζ) και είδαμε το σχετικό animation με την αρχαία δίολκο. Τα ίδια καθήκοντα
Γλώσσα: Προχωρήσαμε στην επόμενη ενότητα. Κάναμε το ποίημα της σελίδας 47. Απο το τευχάκι κάναμε για τις εγκλίσεις. Για το σπίτι α) ανάγνωση, β) θεωρία από το τευχάκι σελ. 57-59 και ασκήσεις 4,5,6,7.
(Επεξεργασμένο από Ήρα Καραβά - αρχική υποβολή Monday, 13 November 2023, 8:52 AM)