English( Ms Anthi)
Classwork: Debate ( The students discussed the effect of fashion on young people's life from two opposing sides).
Congratulations!!! You were amazing!!
English (Ms Vicky)
In class : SB p.28 ex. 2,3,4
Homework: Dictation Wordlist Unit 2 (94,95,96,97,98,103,104,105)
English (MS ELENI)
Classwork: Discussed the debate and the argumentsHomework: Follow the instructions we discussed in class and support with examples the arguments I gave you in class and bring your photocopies with you tomorrow. You can find the photocopy attached. (Γράφω παράδειγμα ή διορθώνω, για το επιχείρημα μου, ο καθένας ξεχωριστά στονφυλλαδιο του)
Γερμανικά:
Στην τάξη:
Διόρθωση ασκήσεων
Topfit σελ.13-16 (ακουστικό) και σελ.23 (πώς εκφράζω προτίμηση)
Σπίτι:
- Topfit σελ. 23,24/C2, C6 και σελ. 25/C8
- Τευχάκι σελ. 11 λεξιλόγιο Diktat
Français Mme Karava / Mme Stachtea
En classe :
- Γράφουμε το πρώτο γράμμα προσωπικής παρουσίασης στα Γαλλικά που θα απευθύνεται στους μαθητές της ΣΤ δημοτικού της Σχολής Ουρσουλινών. Θα το ολοκληρώσουμε τη Δευτέρα.
Devoirs
- Fiche : Test 1 CÉ (2 κείμενα γραπτής κατανόησης που μοιράστηκαν στην τάξη)
- Σκεφτείτε μέχρι τη Δευτέρα, προτάσεις ή φτιάξτε σκίτσα για τη μασκότ της Γαλλοφωνίας! Αναμένουμε ευφάνταστες ιδέες που σχετίζονται με τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2024 στο Παρίσι!
- Μπορείτε να φέρετε χρωματιστά στυλό, αυτοκόλλητα ή ό,τι άλλο επιθυμείτε για να κολλήσουμε στο γράμμα μας
Γλώσσα: Κάναμε το διήγημα "Η Χιονάτη της Πάρνηθας" του Ηλία Βενέζη από το Ανθολόγιο. Στο σπίτι ολοκληρώνουμε το φυλλάδιο εκτός από την άσκηση 10.
Μαθηματικά: Παραμείναμε στο ίδιο κεφάλαιο και γράψαμε διαγνωστική άσκηση. Δεν υπάρχουν καθήκοντα.
Φυσική: Ολοκληρώσαμε την επανάληψη στην ενότητα της Ενέργειας. Την Τετάρτη επαναληπτικό. Μελετάμε από τις επαναληπτικές σημειώσεις.