25/9/23

25/9/23

από Ανθή Σανταμούρη -
Αριθμός απαντήσεων: 0

Εικαστικά: Μάθαμε τεχνικές ανάμειξης κυρομπογιών και αρχίσαμε να χρωματίζουμε τα έργα μας.

Πληροφορική (τάξη): Προγραμματισμός στο Scratch: Δημιουργία μουσικής σκηνής όπου το συγκρότημα τραγουδάει και παίζει ποικίλα μουσικά όργανα.

Γεωγραφία: Κάναμε αναλυτικότερα το κεφάλαιο 1. Το μαθαίνουμε στο σπίτι.

Γλώσσα: Μπήκαμε στο επόμενο κεφάλαιο (Β.Μ. σελ. 11-13). Για το σπίτι: α) ανάγνωση όλο το κείμενο, β) ορθογραφία σε. 13 οι πέντε τελευταίες σειρές, γ) Τ.Ε. σελ 11 ασκ. 4 και σελ. 15 ασκ. 9.

Français (Stachtea) Τα καθήκοντα είναι για την Πέμπτη 28/9

En classe: σελ. 3 (επανάληψη τα ρήματα είμαι και έχω στην κατάφαση και την άρνηση, ασκ. 1, σελ. 4 ασκ.3

Devoirs:

  1. Τευχάκι γραμματικής σελ. 3 ορθογραφία τα ρήματα avoir / être, ασκ. 2, σελ. 4 ασκ. 4
  2. Μαθαίνουμε απ'έξω την απάντηση στην ερώτηση " Tu es en quelle classe"

Γερμανικά :(τα καθήκοντα είναι για Πέμπτη 28/9)

Στην τάξη: Σελ. 50 Διαβάσαμε το κείμενο (die Tier AG) και κάναμε την άσκηση d
Σπίτι:
  1. Σελ. 107/ασκ. 9
  2. Φυλλάδιο λεξιλογίου σελ. 62+63 (Ορθογραφία από Hamster εως vorstellen)

Γαλλικά: (Κιούκα)

  1. Επανάληψη τα ρήματα être, avoir (τευχάκι γραμματικής σελ. 3) /ορθογραφία 
  2. Τευχάκι γραμματικής σελ. 3 άσκ. 2 και σελ. 4 άσκ. 4 (μόνο το μέρος που χρειάζεται να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας)


(Επεξεργασμένο από Αικατερίνη Σταχτέα - αρχική υποβολή Monday, 25 September 2023, 9:18 AM)

(Επεξεργασμένο από Μαργαρίτα Κιούκα - αρχική υποβολή Monday, 25 September 2023, 9:18 AM)