Αρχικά ανακαλύψαμε τις ειδικότητες που χρησιμοποιούν το σχέδιο στο
περιβάλλον της εργασίας τους. Στη συνέχεια εστιάσαμε στη δουλειά του
αρχιτέκτονα και κατασκευάσαμε μία μακέτα με θέμα το Παρίσι.
Ο καθένας μέσα σε ένα φούτερ καλέστηκε να ζωγραφίσει
τον εαυτό του, το αγαπημένο του παιχνίδι, μια μέρα που αξίζει να
θυμάται, τα αγαπημένα του ρούχα, τον αγαπημένο του διάσημο- πρότυπο, κι
ένα παράξενο μεταφορικό μέσο.
Τα παιδιά με την τεχνική του κολάζ φτιάξανε ομαδικά έργα για την 28η Οκτωβρίου.
Αναφερθήκαμε στην τοπιογραφία, ανακαλύψαμε τεχνικές ζωγραφικής με τη χρήση κηρομπογιών και ζωγραφίσαμε το δικό μας τοπίο με αυτές.
Αφού μιλήσαμε για τα θερμά και τα ψυχρά χρώματα, παρατηρήσαμε έργα του
καλλιτέχνη Ανρί Ρουσσώ και εξηγήσαμε τους λόγους για τους οποίους
χρησιμοποιεί τα θερμά και τα ψυχρά σε συγκεκριμένα μέρη των έργων του.
Στη συνέχεια εμπνεόμενοι από τα έργα του φτιάξαμε κι εμείς ένα έργο με
την χρήση θερμών και ψυχρών χρωμάτων.
Σε αυτό το μάθημα, μέσα από
την γνωριμία μας με την pop art και την τέχνη των κόμικ, γράψαμε με τρισδιάστατα γράμματα το όνομά μας μέσα σε μία "φούσκα".
Γιορτάσαμε τα Χριστούγεννα σχεδιάζοντας doodles και κατασκευάζοντας origami δεντράκια.
Αφού ανακαλύψαμε τι είναι ένα ανάγλυφο το κάθε παιδί έφτιαξε ένα χρησιμοποιώντας πηλό. Πειραματιστήκαμε με δύο τεχνικές αξιοποίησης του πηλού, την προσθετική και την αφαιρετική μέθοδο.
Μιλήσαμε για τη δουλειά του γελοιογράφου και τα κύρια χαρακτηριστικά
μίας καρικατούρας. Τα παιδιά σχεδίασαν τις καρικατούρες των συμμαθητών
τους.
Ανακαλύψαμε το Memphis design και σχεδιάσαμε τρισδιάστατα γλυπτά από χαρτιά με αφορμή την παραπάνω τάση εσωτερικής διακόσμησης.