Εικαστικά Α' Δημοτικού
Περιγραφή θέματος
-
-
Αφού ανακαλύψαμε το έργο του Πάουλ Κλεε "Κάστρο με ήλιο", στη συνέχεια μάθαμε τα βασικά και τα συμπληρωματικά χρώματα. Τέλος φτιάξαμε μία ζωγραφιά με νερομπογιές εστιάζοντας στις αναμείξεις των χρωμάτων.
-
Μάθαμε να κατασκευάζουμε τις ακόλουθες χριστουγεννιάτικες κατασκευές.
-
Για την επέτειο της 17 Νοέμβρη δημιουργήσαμε μία τρισδιάστατη κάρτα με το Πολυτεχνείο.
-
Σήμερα ανακαλύψαμε μία νέα τεχνική χαρακτικής (αφαίρεση ύλης από μία επιφάνεια). Αφού χρωματίσαμε τα χαρτόνια μας με κηρομπογιές, τα βάψαμε με μαύρη τέμπερα. Στη συνέχεια αφού στέγνωσε η τέμπερα, χαράξαμε τα σχέδια μας με μολύβι.
-
Τα παιδιά με την τεχνική του κολάζ φτιάξανε το δικό τους "πιάτο", αφού πρώτα αναφέρθηκαν στην διατροφική αξία των υγιεινών τροφών.
-
Τα παιδιά με την τεχνική του κολάζ φτιάξανε ομαδικά έργα για την 28η Οκτωβρίου.
-
Αξιοποιήσαμε τα σχήματα και τις γραμμές, με τα οποία πειραματιστήκαμε στα προηγούμενα μαθήματα, και φτιάξαμε με την τεχνική του κολάζ γερανούς.
-
Αυτή τη φορά χρησιμοποιούμε τα σχήματα για να σχεδιάσουμε μία ρομποτούπολη από σχήματα.
-
Χρησιμοποιώντας τις γραμμές και επηρεασμένοι από την οπτική τέχνη σχεδιάζουμε ένα χέρι που "βγαίνει από το χαρτί".
-
Αξιοποιώντας το μορφικό στοιχείο της γραμμής ζωγραφίζουμε ιδιαίτερα τοπία.
-
Σε αυτό το μάθημα, μέσα από την γνωριμία μας με την pop art και την τέχνη των κόμικ, γράψαμε με δισδιάστατα γράμματα το όνομά μας μέσα σε μία "φούσκα".
-
Στο μάθημα αυτό φανταστήκαμε τι είδε ο πρώτος άνθρωπος που πάτησε στο φεγγάρι και κάναμε μία τρισδιάστατη διαστημική ζωγραφιά!
-
Τα παιδιά έμαθαν να σχεδιάζουν ζώα του χειμώνα, όπως όρκα, πολική αρκούδα και πιγκουίνο.
-
Αφού μιλήσαμε για τις εργασίες του αγρότη και τη σημασία των καλλιεργειών, τα παιδιά έμαθαν να σχεδιάζουν τρακτέρ, σκιάχτρο, αχυρώνα και ζώα της φάρμας όπως άλογο, κουνέλι, γουρούνι, αγελάδα, πρόβατο.
-