19/03/25

19/03/25

από Μαργαρίτα Χάρδα -
Αριθμός απαντήσεων: 0

Γλώσσα

Στην τάξη: Γράψαμε ορθογραφία τους συνδέσμους και διορθώσαμε τις ασκήσεις. Εξηγήσαμε αναλυτικά στον πίνακα και στο τευχάκι την παρατακτική, υποτακτική σύνδεση και το ασύνδετο σχήμα. Λύσαμε στο τευχάκι τις ασκήσεις 1,2 σελίδα 84.

Για το σπίτι:

  • Ορθογραφία τους υποτακτικούς συνδέσμους (μαθαίνω όσα είναι υπογραμμισμένα στο επισυναπτόμενο)
  • Τευχάκι ασκήσεις 3,5 σελίδα 84-85
  • Χαρτάκι (επισυνάπτεται)


Μαθηματικά

Στην τάξη: Διορθώσαμε τις ασκήσεις. Στο τευχάκι λύσαμε τις ασκήσεις 7,11 σελίδα 23-24. 

Για το σπίτι: 

  • ΤΕ προβλήματα 1,3 σελίδα 39 με αναγωγή και πινακάκι


Την ώρα της φυσικής συνεχίσαμε το escape room, χωριστήκαμε σε ομάδες STEAM και μάθαμε πώς θα φτιάξουμε τις κατασκευές μας για να παράξουμε ηλεκτρισμό. 


Γερμανικά:

στην τάξη: Topfit σελίδες 128-131

για το σπίτι: τευχάκι / όλη τη σελίδα 33 ορθογραφία


Français

En classe:

  1. Ολοκληρώσαμε την επανάληψη στους αριθμούς έως το 100.
  2. Livre: p. 66 ex. 3,4,5 Κάναμε επανάληψη στα μεταφορικά μέσα + προθέσεις (en / à)
  3. Cahier: p. 39 ex.3
  4. Κλίναμε στο τετράδιο το ρήμα se déplacer (μετακινούμαι)

Devoirs:

  1. Μελετώ όλους τους αριθμούς έως το 100 και την κλίση του ρήματος se déplacer
  2. Cahier: p. 41 ex.5 / p. 47 ex.21
  3. Μελετώ από το βιβλίο μαθητή σελ. 66 τα μεταφορικά μέσα


(Επεξεργασμένο από Μιχάλης Μπούσκος - αρχική υποβολή Wednesday, 19 March 2025, 11:27 AM)

(Επεξεργασμένο από Αικατερίνη Σταχτέα - αρχική υποβολή Wednesday, 19 March 2025, 11:27 AM)