21/1/25

21/1/25

από Μαργαρίτα Χάρδα -
Αριθμός απαντήσεων: 0

Γλώσσα

Στην τάξη: Διορθώθηκαν από τον εκπαιδευτικό τα κόκκινα τετράδια. Μοιράσαμε απόσπασμα από το νέο τευχάκι, εξηγήσαμε τη θεωρία και λύσαμε την άσκηση 1, τα δυο πρώτα παραδείγματα από τις ασκήσεις 2,3 και την άσκηση 4 σελίδα 6-7.

Για το σπίτι: 

  • Τευχάκι ολοκληρώνω τις ασκήσεις 2,3 σελίδα 6-7
  • ΤΕ άσκηση 2 σελίδα 52 (αφού υπογραμμίσω πρώτα τα βασικά)


Μαθηματικά

Στην τάξη: Διορθώσαμε τις ασκήσεις. Έπειτα εξηγήσαμε μεθόδους που επιλύουμε σύνθετα προβλήματα (τευχάκι σελίδα 51) και λύσαμε την άσκηση 8 σελίδα 32 και τις ασκήσεις 16,18 σελίδα 49.

Για το σπίτι: 

  • Τευχάκι άσκηση 9 σελίδα 32
  • Τευχάκι άσκηση 15 σελίδα 49


Γεωγραφία

Στην τάξη: Συμπληρώσαμε φυλλάδιο για το μάθημα της ημέρας και το διορθώσαμε από τον πίνακα. Προχωρήσαμε στο Κεφάλαιο 12 και μοιράσαμε φύλλο εργασίας. Συμπληρώσαμε τον εννοιολογικό χάρτη που αποτελεί την άσκηση 4 του φύλλου εργασίας.

Για το σπίτι: 

  • Μελετώ πολύ καλά την άσκηση 4 του φύλλου εργασίας (Να γνωρίζω με απλά λόγια τι είναι κάθε γεωμορφολογικό  στοιχείο: πεδιάδα, οροπέδιο, χαράδρα, χερσόνησος κ.τ.λ.) 


Γερμανικά: 

στην τάξη: κάναμε ασκήσεις ακουστικής κατανόησης και κατανόησης κειμένου από τεστ προσομοίωσης Α1. 
για το σπίτι: δεν έχουμε καθήκοντα



Français 

En classe:

  1.  corrections - notes 
  2. Production écrite en classe (γράψαμε μαζί έκθεση / invitation)

Devoirs:

  1. Διαβάζετε και απαντάτε στις ερωτήσεις κατανόησης του τρίτου και τέταρτου κειμένου από τις " exercices de compréhension écrite "  που έχουν δοθεί. 
  2. Μελετάτε πολύ καλά το μοντέλο έκθεσης που γράψαμε μαζί στην τάξη και τις σημειώσεις που κάναμε κατά τη διάρκεια της διόρθωσης της άσκησης. 



(Επεξεργασμένο από Αικατερίνη Σταχτέα - αρχική υποβολή Tuesday, 21 January 2025, 1:40 PM)

(Επεξεργασμένο από Μιχάλης Μπούσκος - αρχική υποβολή Tuesday, 21 January 2025, 1:40 PM)