11/11/2024

11/11/2024

από Ιωάννα Κολυβοδιάκου -
Αριθμός απαντήσεων: 0

ΓΛΩΣΣΑ
Στην τάξη
Διόρθωση του επιθέτου "φαρδύς" στα τρία γένη
Αυτοδιόρθωση από Τευχάκι σελ. 53-54 ασκ. 1,2
Τευχάκι σελ. 60-61 τη Θεωρία 
Τευχάκι σελ. 62 ασκ. 2
ΒΜ σελ. 61 ασκ. 1 
ΒΜ σελ. 62 ασκ. 2 και 3 (έγινε στο κόκκινο τετράδιο)

Στο σπίτι
Τευχάκι σελ. 60-61 μελετώ τη Θεωρία πολύ καλά
Τευχάκι σελ. 61 ασκ. 1
ΤΕ σελ. 29-30 ασκ.1 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στην τάξη 
Αυτοδιόρθωση από Τευχάκι σελ. 20-21 ασκ. 1,3,4
Υπενθυμίσαμε τα κριτήρια διαιρετότητας του 2,3,4,5,9,10 και 25
Τευχάκι σελ. 22 ασκ. 1,2,3,4

Στο σπίτι
Μελετώ πολύ καλά για το Επαναληπτικό Διαγώνισμα της Πέμπτης 14/11/24

ΙΣΤΟΡΙΑ
Στην τάξη 
Συζητήσαμε ξανά τα μαθήματα 11 και 12
Παραδόθηκε το Κεφ. 13 από ΒΜ σελ. 42-43
Ανάγνωση από ΒΜ σελ. 45-48 (για να γνωρίζουν οι μαθητές κάποιες πληροφορίες λόγω της εκδρομής μας στο Μουσείο την Τετάρτη 13/11/24)

Στο σπίτι
Μελετώ το Κεφ. 13 (ό,τι υπογραμμίσαμε από ΒΜ σελ. 42-43)
Τευχάκι σελ. 25 τις Ερωτήσεις 1,2,3,4

Πληροφορική
:

Βιβλίο TechnoEnterpreneur σελίδες 9-10

 Εργασία στο Microsoft Office Excel

Εικαστικά: Μιλήσαμε για τη δουλειά του γελοιογράφου και τα κύρια χαρακτηριστικά μίας καρικατούρας. Τα παιδιά σχεδίασαν τις καρικατούρες των συμμαθητών τους.



(Επεξεργασμένο από Αγάπη Κάντζα - αρχική υποβολή Monday, 11 November 2024, 10:45 AM)

(Επεξεργασμένο από Ευτέρπη Θεοδόση - αρχική υποβολή Monday, 11 November 2024, 10:45 AM)