Γραπτός λόγος
Στην τάξη: Μοιράσαμε τα τευχάκια γραπτού λόγου & έκφρασης. Ξεκινήσαμε με τη σελίδα 2 και εξηγήσαμε τι είναι το ύφος στον λόγο μας. Λύσαμε τις ασκήσεις 1,2,3 σελίδα 2-3.
Για το σπίτι:
- Μελετώ τι είναι ύφος
- Τευχάκι ασκήσεις 4,5,6 σελίδα 3-4
Ιστορία
Στην τάξη: Εξετάσαμε το μάθημα. Προχωρήσαμε στην 2η+3η φάση της Γαλλικής Επανάστασης.
Για το σπίτι:
- Μαθαίνω όλη τη Γαλλική Επανάσταση σελίδα 3-8
- ΤΕ ασκήσεις 8,9 σελίδα 8-9
Στις 10:00 κατεβήκαμε κάτω και φάγαμε υγιεινό πρωινό μαζί με τους μαθητές της Α Δημοτικού που έχουμε υιοθετήσει. Εκτός από όσα φέραμε, φάγαμε τοστ, μπάρες και χυμούς που ετοίμασαν οι δάσκαλοι και οι δασκάλες των παιδιών.
English Ms Sofia
Classwork: We checked our worksheet and did SB, p. 17 Speaking and p. 18(Text) and ex.B
Homework: Dict. Comp. p. 26( 7,8,9,10,11,12,13,14,18,19)
Quizlet https://quizlet.com/724045483/amazing-english-3-flash-cards/?new
Read SB, p. 18( paragraphs 3,4)
Test Irregular verbs(SB p.121,122)
Γερμανικά:
Γράψαμε διαγώνισμα και δεν έχουμε καθήκοντα για την Τρίτη.
Français
En classe:
- Corrections / dictée
- Livre de l'élève p. 24 επανάληψη στα τρόφιμα + τα ρήματα aimer, ne pas aimer, adorer, détester (σημειώσεις τετραδίου)
- Μάθαμε τα μέρη ενός γεύματος (l'entrée = το ορεκτικό, le plat principal = το κύριο πιάτο, le dessert = το επιδόρπιο) και κάναμε παραδείγματα.
- Livre de l'élève p.24 ex: 2
- Cahier d'activités: p. 4 ex. 3,4
- Dictée: (les pâtes = τα ζυμαρικά, les pommes de terre = οι πατάτες, les frites = οι τηγανιτές πατάτες, les carottes = τα καρότα, le chou = το λάχανο, les champignons = τα μανιτάρια, la salade = η πράσινη σαλάτα )
- Μελέτη : σημειώσεις τετραδίου
(Επεξεργασμένο από Μαργαρίτα Χάρδα - αρχική υποβολή Thursday, 17 October 2024, 10:52 AM)
(Επεξεργασμένο από Μιχάλης Μπούσκος - αρχική υποβολή Thursday, 17 October 2024, 10:52 AM)
(Επεξεργασμένο από Αικατερίνη Σταχτέα - αρχική υποβολή Thursday, 17 October 2024, 10:52 AM)