ΑΚΡΟΑΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΠΑΝΤΑΣ

ΑΚΡΟΑΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΠΑΝΤΑΣ

by Γραμματεία Εκπαιδευτηρίων Ζώη -
Number of replies: 0

Αργυρούπολη 16/09/2024

ΑΚΡΟΑΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΠΑΝΤΑΣ

     Τα Εκπαιδευτήρια Γεωργίου Ζώη διοργανώνουν για ακόμα μία χρονιά ακρόαση με σκοπό την εύρεση νέων μελών για τη σχολική μπάντα, που λειτουργεί υπό την καθοδήγηση του καθηγητή μουσικής Χρίστου Σερενέ. Οι πρόβες θα πραγματοποιούνται κάθε Πέμπτη 14:00 - 16:00 στο Studio του Σχολείου. Σκοπός της σχολικής μπάντας είναι η τριβή των παιδιών στα πλαίσια μουσικού συνόλου και η περαιτέρω ανάπτυξη των μουσικών τους δεξιοτήτων. Η σχολική μπάντα συμμετέχει σε εκδηλώσεις του Σχολείου, διαφορετικού κάθε φορά περιεχομένου, έτσι ώστε τα παιδιά να έρχονται σε επαφή με πολλά είδη μουσικής.
Η πρόσκληση απευθύνεται σε παιδιά από Γ’ Δημοτικού έως και Γ’ Λυκείου και αφορά όλα τα μουσικά όργανα, είτε ακουστικά είτε ηλεκτρικά, καθώς και το σόλο τραγούδι. Οι υποψήφιοι θα κληθούν να ερμηνεύσουν ένα σύντομο μουσικό έργο ή τραγούδι της επιλογής τους, ανεξαρτήτως είδους, καθώς και να ανταποκριθούν σε μια σύντομη δοκιμασία αυτοσχεδιασμού και μουσικής αντίληψης.

Η ακρόαση θα λάβει χώρα στις 26/09/2024, ημέρα Πέμπτη και ώρα 12:00 για τους μαθητές του Δημοτικού, 12:45 για τους μαθητές του Γυμνάσιου και 13:30 για τους μαθητές του Λυκείου στο Studio του Σχολείου. Σημείο συγκέντρωσης: Γραμματεία.

Έναρξη μαθημάτων: Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024

Ώρες: 14:00-16:00

Η δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να παραδοθεί στη Γραμματεία του Σχολείου έως και τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024 ή να αποσταλεί στο e-mail  info@zois-school.gr

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Ονοματεπώνυμο:  …………………………………………………………………………………………………….

Τάξη/Τμήμα:   …………………………………………………………………………………………………………

Τηλέφωνο:    ………………………………………………………………………………………………………….

                                                                                                                                                       Υπογραφή Γονέα / Κηδεμόνα

                                                                                                                                                 ……………………………………………………