2/4/24

2/4/24

από Δήμητρα Παναρίτη -
Αριθμός απαντήσεων: 0

Γερμανικά:

Στην τάξη:

  • Διόρθωση Lesen /Diktat
  • Προφορικά 

Σπίτι: Τευχάκι προφορικών Thema: Gesundheit (λεξιλόγιο+κάρτες)

English (Ms Eleni)

Classwork: review unit 4/ drones project

Discussion about what a drone is and the various uses of it in our

life.1. Helping the Earth and animals. 2.Helping farmers. 3. Delivering things.4.

Helping in emergencies. 5. Making movies and taking photos.

Homework: Propose a solution for the following situations. How would you plan your mission if you had a drone? What would you do? Write down your ideas in your notebook. Η μαθήτρια Μπακόλα  γράφει για το θέμα που αναφέρεται στην ομάδα E, οι μαθήτριες ΜεΪντάνη και Παραθύρα-Νταγιάντα για το θέμα της ομάδας F και ο Αρνέλλος για το θέμα της ομάδας B.

Κάθε group έχει αναλάβει μία αποστολή. Έχουμε πει σε ποιο group ανήκει κάθε μαθητής. Προσοχή! Δε γράφουμε έκθεση αλλά ιδέες.

Group A Disaster Relief Mission.

Scenario: A natural disaster has damaged roads and isolated a village cutting

off their supply of food and water.

Group B. Developing a new public park.

Scenario: A city plans to develop a new public park.

Group C. Helping farmers.

A farmer needs to monitor the health of crops across a huge farm.

Group D. A Rescue mission.

Scenario: A hiker is lost in a dense forest with rapidly dropping temperatures.

Group E. Film production.

Scenario: A famous Hollywood director wants to make a movie.

Group F. Wildlife conservation.

Scenario: Endangered animals in a large national park are threatened by poachers.


English(Mrs Anthi)

Classwork: Test Unit 4


Français ( Mme Stachtea)

En classe:
  1. corrections
  2. Φύλλο εργασίας: Κάνουμε ανάγνωση το λεξιλόγιο για τα τρόφιμα και αναλύουμε το διάλογο στο εστιατόριο. 
  3. Προφορικά / παιχνίδια ρόλων
Devoirs:
  1. Φύλλο εργασίας: Μαθαίνουμε απ'έξω το ρόλο του πελάτη και για ορθογραφία τις φράσεις: C'est bon! / Ce n'est pas bon! / C'est délicieux! 
  2. Βιβλίο  Α1: compréhension écrite (p.153,154)

Français (Mme Κarava)

En classe:

  • ορθογραφία και κατανόηση κειμένου Delf A1 σελ.147
  • Προφορικά, ερωτήσεις σχετικά με τα γεύματα της ημέρας
  • Φύλλο εργασίας: Κάνουμε ανάγνωση το λεξιλόγιο για τα τρόφιμα και αναλύουμε το διάλογο στο εστιατόριο. 
Devoirs:
Φύλλο εργασίας:
1. Μαθαίνω τη σημασία των τροφίμων (1η σελίδα)
2. Μαθαίνω 
απ'έξω το ρόλο του πελάτη στο εστιατόριο (2η σελίδα)
3. Ορθογραφία Les repas (2η σελίδα)

Γλώσσα: Ασχοληθήκαμε με το γραμματικό φαινόμενο του ευθύ/πλάγιου λόγου. Για το σπίτι από το τευχάκι μελετάμε τη θεωρία και κάνουμε τις ασκήσεις (σελ. 7 ασκ. 3 και σελ. 8 ασκ. 4).

Μαθηματικά: Προχωρήσαμε στο επόμενο κεφάλαιο από το τευχάκι. Για το σπίτι σελ. 15 ασκ. 1 και 2.

Σημειώσεις: 1) Αύριο έχουμε Ιστορία.
                    2) Αντί για Φυσική διαβάζουμε Από τον Μαρδούκ έως τη σελίδα 98 (αν έχουμε το βιβλίο στο σπίτι).

(Επεξεργασμένο από Ελένη Βρόντου - αρχική υποβολή Tuesday, 2 April 2024, 10:13 AM)