29/1/24

29/1/24

από Δήμητρα Παναρίτη -
Αριθμός απαντήσεων: 0

Γερμανικά: 
Στην τάξη:

  • Διορθώνουμε την άσκηση
  • Προφορική εξάσκηση σύμφωνα με την εξέταση Α1

Σπίτι: Να μάθετε απέξω το κειμενάκι με το οποίο συστηνόμαστε (τετράδιο)

Σημείωση: Σήμερα δόθηκε στους μαθητές το έντυπο συμμετοχής στις εξετάσεις. (επισυνάπτεται)

Français (Mme Stachtea)

  • En classe: corrections, p. 77 ex. 1, 82 ex.2 ασκήσεις ακουστικής κατανόησης σελ. 95 production orale 
  • Devoirs: p. 95 απαντάτε γραπτά στις ερωτήσεις 1,3,5,6 και επιλέγετε 2 λέξεις από την άσκηση 2 για να  κάνετε ερωτήσεις στον πληθυντικό ευγενείας

Français (Mme Κarava)

  • En classe: dictée/corrections, p. 87 Γραπτή έκφραση/Production Ecrite στην τάξη
  • Devoirs: Να αντιγράψετε στο τευχάκι γραμματικής την Production Ecrite που γράψαμε στην τάξη, p. 95 απαντάτε γραπτά στις ερωτήσεις 1,3,5,6 και επιλέγετε 2 λέξεις από την άσκηση 2 και κάνετε ερωτήσεις στον πληθυντικό ευγενείας 
Εικαστικά: Ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε με διαφορετικό τρόπο τον εξωτερικό χώρο του σχολείου μας.


Πληροφορική (Τάξη): Βιβλίο CEO Σελ.15,16,19-22, 24.
Σπίτι: Βιβλίο CEO Σελ. 17, 18, 23 και το επιτραπέζιο ταμπλό με κωδικούς πρόσβασης.
*Φέρνουμε το επιτραπέζιο παιχνίδι μας με τους κωδικούς πρόσβασης στην αίθουσα Πληροφορικής.


Γλώσσα: Ασχοληθήκαμε με τα βασικά σχήματα λόγου. Για το σπίτι από το Τ.Ε. σελ. 51 ασκ. 1,σελ. 55 ασκ. 5, σελ. 57 ασκ. 7.

Γεωγραφία: Μαθαίνουμε τους γεωγραφικούς όρους της θάλασσας από το φυλλάδιο. Κάνουμε επανάληψη και στους γεωγραφικούς όρους της ξηράς.

(Επεξεργασμένο από Ήρα Καραβά - αρχική υποβολή Monday, 29 January 2024, 9:21 AM)