8/1/2024

8/1/2024

από Δήμητρα Παναρίτη -
Αριθμός απαντήσεων: 0

Γερμανικά:

Στην τάξη:

Topfit σελ. 55+56 (εξάσκηση στην ώρα)

Σπίτι: Τευχάκι σελ. 29+30/ασκ. A,B,C

Français (Mme Stachtea)

En classe:

  1. corrections
  2. livre A1: p. 60 comment inviter (προσκαλώ) ,proposer (προτείνω), remercier (ευχαριστώ), accepter (δέχομαι)  - πινακάκια, p. 61 ex.11

Devoirs: 

  • Ορθογραφία τις εκφράσεις από inviter: 1,2 / remercier: 1,3 / accepter : 1,3
  • Γνωρίζω τη σημασία όλων των εκφράσεων

Français (Mme Karava)

En classe: διόρθωση επαναληπτικού φυλλαδίου έως άσκηση 4 

devoirs: delf A1 p.72 ex.1

Εικαστικά: Ξεκινήσαμε ένα χαρακτικό έργο. Το σχέδιο γίνεται σε απλό χαρτί και περνιέται σε αφρώδες χαρτί.

Πληροφορική
Τάξη:Βιβλίο Scratch σελ. 76-79.
Aπό το επόμενο μάθημα φέρνουμε το πράσινο βιβλίο.

Γεωγραφία: Κεφάλαιο 10. Θα το ολοκληρώσουμε αύριο.

Γλώσσα: Κάναμε το κείμενο "Αιολική Γη" και επανάληψη στους τοπικούς προσδιορισμούς. Για το σπίτι α)ανάγνωση και β) οι ερωτήσεις 1,2,3, από το κείμενο.

(Επεξεργασμένο από Ήρα Καραβά - αρχική υποβολή Monday, 8 January 2024, 10:05 AM)