24/11/23

24/11/23

από Ανθή Σανταμούρη -
Αριθμός απαντήσεων: 0

English( Ms Anthi)

Classwork:  WB, p.24,25 and SB, p.35( We watched a video about the use of a lifestraw, expressed our opinion about the Bright lamps and the lifestraw and said which one we consider more important)  p.36

Homework: Wordwall game  https://wordwall.net/resource/34892843/english/present-perfect-continuous-quiz

Dict. Comp. p.39( 1,2,4,5,6,7,8,9,11)

SB, p.36( ex.B) Read the text carefully before you do the exercise.

English (Ms Eleni)
Classwork: We checked the worksheet and finished SB, p. 35 Present Perfect Continuous.

Homework: Study, Comp. p.37,38( 14,16,21,24,26,37,40,46)

https://quizlet.com/_cbbuvt?x=1jqt&i=4lendb

Study SB p. 119 and p.35(Grammar) and do WB p. 24( B,C) p.25( A,B)

English (Ms Vicky)

In class : SB p. 117 Ex 1,3. We talked about things we used to do in the past.

Homework: 1. Write 5 sentences in your notebook about what you used to or didn't use to do or have when you were (5) years old.  2. WB p.18 ex.4, p.19 ex.5 (notebook), ex.6.  3. Play the games to practise the use of used to / would   https://wordwall.net/resource/34424845/used-to-would-past-simple , https://wordwall.net/resource/8836983/used-to,  https://wordwall.net/resource/24562853/used-to


Ιστορία: Κεφάλαιο 6

Μαθηματικά: Προχωρήσαμε στους πρώτους και σύνθετους αριθμούς από το τευχάκι. Στο σπίτι μελετάμε τη θεωρία και κάνουμε τις ασκήσεις 2,3,4,5,6.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Κάναμε δραστηριότητα για τη διαφορετικότητα.

(Επεξεργασμένο από Βασιλική Αναγνωστοπούλου - αρχική υποβολή Friday, 24 November 2023, 9:18 AM)