English (Ms Eleni)
Classwork: writing , SB p22 vocabulary
Homework: workbook p18, 19 multiple choice revision
English( Ms Anthi)
Classwork: We checked SB p.22( C,D,A,B) and did the writing of p.21
Homework: WB p.18,19 and SB p.23( C,E)
Test Thursday, 2nd November
English (Ms Vicky)
In class : , SB p.113 Revision of Presesnt Simple + Continuous, verbs followed by infinitive or -ing form.
Homework: Revise Present Perfect, Past Simple + Continuous. SB p.115 ex 1,2,3,4.
TEST on Units1+2 on Thursday 2/11/23. (Grammar : Present Simple and Continuous, Verbs + infinitive or -ing, Past Simple and Continuous, Present Perfect Simple and Continuous. Vocabulary from SB p.12, SB p.16, SB p.22 ex1.)
Français (Stachtea)En classe:
Correction, Livre A1: p. 20,21 (production écrite) Comment écrire une lettre
Devoirs: Sujet complémentaire (Στέλνετε ένα γράμμα στον ξάδελφό σας παρουσιάζοντας τον καλύτερό σας φίλο. Τον περιγράφετε ως προς την εμφάνιση και τον χαρακτήρα).Θα βασιστείτε στο γράμμα που γράψαμε στην τάξη.
Γερμανικά:
Στην τάξη:
- Βιβλίο Σελ. 62
- Τα ρήματα sein και haben σε Παρατατικό (τετράδιο γραμματικής)
Σπίτι:
- Σελ.114/ασκ. 9
- Σελ. 115/ασκ. 12
- Σελ. 116/ασκ. 13
Français (Mme Karava)
En classe :
- Corrections Futur Proche
- Katranidou A1 : p21 Βλέπουμε αναλυτικά μαζί μια production écrite (άσκηση γραπτής έκφρασης)
Devoirs
- Katranidou A1 : p21 Ακολουθώντας το πρότυπο που δουλέψαμε μέσα στην τάξη, γράφουμε στο τευχάκι (στις κενές σελίδες) το θέμα γραπτής έκφρασης που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας->Στέλνετε ένα γράμμα στον ξάδελφό σας παρουσιάζοντας τον καλύτερό σας φίλο. Τον περιγράφετε ως προς την εμφάνιση και τον χαρακτήρα
- τευχάκι p.21 ex.2 (sauf elle se promène)
Μαθηματικά: Ασχοληθήκαμε με δραστηριότητες από το Β.Μ. Για το σπίτι σελ. 19 δραστ. 2 και σελ. 21 δραστ. 1,2
Ιστορία: Παραμείναμε στο ίδιο κεφάλαιο. Για το σπίτι τα ίδια καθήκοντα (Αμερικάνικη Επανάσταση)
Υπενθύμιση: Αύριο εκκλησιασμός. Παρακαλούνται τα παιδιά που δεν έχουν φέρει τη σχετική δήλωση να την προσκομίσουν απαραιτήτως αύριο. Παρακαλώ, επίσης , η εμφάνιση των μαθητών να συνάδει με το πνεύμα του εκκλησιασμού.