23/10/2023

23/10/2023

από Βούλα Μανδαράκα -
Αριθμός απαντήσεων: 0

Γερμανικά:

Στην τάξη:

  • Διόρθωση ασκήσεων
  • man + ρήμα γ ενικό πρόσωπο (τετράδιο γραμματικής)

Σπίτι: Σελ. 113/ασκ. 6

Français (Stachtea)

En classe: Διόρθωση, βιβλίο Α1: p. 20 (fiche de présentation)

Devoirs:

  1.  Να μελετήσετε πολύ καλά τη fiche (σελ. 20)
  2. p. 24 (κείμενο κατανόησης)

Français Μme Karava

En classe :

  • Dictée
  • Correction détaillée p19

Devoirs

Katranidou A1 : p20 Astrapi-Fiche de présentation (Συμπληρώνω μονολεκτικά τα στοιχεία που ζητούνται) /  p24  ex1 (Compréhension écrite= Γραπτή κατανόηση)


Πληροφορική (τάξη): Bιβλίο Scratch (Arcade) σελ. 12-17, 19-25.

Σπίτι: Μελετάτε τις σελ. 19-21 και 24-25 από βιβλίο Scratch (Arcade).

https://blogs.sch.gr/8nipkorinth/files/2021/10/%CE%97-%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B7.pdf

Εικαστικά: Ανακαλύψαμε το έργο Γκερνίκα του Πάμπλο Πικάσο. Ζωγραφίσαμε απομονωμένες φιγούρες του έργου, για να τις συνθέσουμε σε ένα ομαδικό έργο.

Γλώσσα: Ασχοληθήκαμε με τους τοπικούς προσδιορισμούς. Στο σπίτι μελετάμε τη θεωρία από το τευχάκι και κάνουμε τις ασκήσεις 3,4,5. Από το Τ.Ε σελ. 23 ασκ. 4.

Γεωγραφία: Κεφάλαια 4 και 5

(Επεξεργασμένο από Ήρα Καραβά - αρχική υποβολή Monday, 23 October 2023, 11:05 AM)