19/9/23

19/9/23

par Ανθή Σανταμούρη,
Nombre de réponses : 0

English( Ms Anthi)

Classwork:  SB, p. 8,9,10,11,12( We described the pictures using all the words given and did p. 12( We talked about fashion and the clothes we wear,listened and underlined useful vocabulary)

Homework: WB p.7( ex.C,D) 

Dict. Comp. p. 18(1,2,4,5,7,8 Opener and1,2,4,6,8 Lesson 1)   

https://quizlet.com/724040020/amazing-english-3-flash-cards/?new

English (Ms Vicky)

In class : SB p.112 We explained the difference between the use of Present Simple & Continuous giving examples.

Homework: SB p.112 Learn Present Simple & Continuous and do Workbook p.6 ex.1,2.

English (Ms Eleni)

Classwork: checked h/w (workbook) / SB p.7 ex. ex B, p8-9 video

Homework: workbook p7 ex C+D/ in your notebook write 3 question (like in exercises) to interview (παίρνω συνεντευξη) your English teacher

Σημείωση: Να έχουν ένα τετράδιο ορθογραφίας και ένα ασκήσεων 

Γαλλικά: (Κιούκα)

  1. Μαθαίνω να απαντώ προφορικά στις ερωτήσεις που κολλήσαμε στο πίσω μέρος του τετραδίου.
  2. Αντιγραφή (1φ) + ορθογραφία τους αριθμούς: 30, 40, 50, 60,  (βιβλίο Α1 σελ. 7) 

Γαλλικά (Σταχτέα)

Σήμερα μοιράσαμε στα παιδιά τα τευχάκια γραμματικής.

 Για το επόμενο μάθημα κάνουμε επανάληψη 

  1. τη θεωρία για τους αριθμούς σελ. 58,59 και τις ασκήσεις 1,2 από τη σελ.60.
  2. τα ρήματα avoir / être στην κατάφαση από τη σελ. 3
  3. Έχουμε την ίδια ορθογραφία (τους αριθμούς 14,16,20,21,30,40,50,60,61,70,80,90,100)


Γερμανικά:

Στην τάξη: 

  • Κλίναμε στο τετράδιο της γραμματικής τα ρήματα können και fressen και εξηγήσαμε τη χρήση τους.
  • Κάναμε την άσκηση 3/σελ. 104

Σπίτι: 

  1. Σελ. 105/ασκ. 4α+β (συμπλήρωσε τον πίνακα και γράψε προτάσεις στο τετράδιο)
  2. Σελ. 105/ασκ. 6 (Γράψε προτάσεις στο τετράδιο)
  3. Μελετήστε το ρήμα können

  • Για τις ασκήσεις θα σας βοηθήσει το λεξιλόγιο που σας έχω δώσει. (σελ. 60-62)


(Επεξεργασμένο από Μαργαρίτα Κιούκα - αρχική υποβολή Tuesday, 19 September 2023, 10:59 AM)

(Επεξεργασμένο από Αικατερίνη Σταχτέα - αρχική υποβολή Tuesday, 19 September 2023, 10:59 AM)

(Επεξεργασμένο από Αικατερίνη Σταχτέα - αρχική υποβολή Tuesday, 19 September 2023, 10:59 AM)

(Επεξεργασμένο από Βασιλική Αναγνωστοπούλου - αρχική υποβολή Tuesday, 19 September 2023, 10:59 AM)

(Επεξεργασμένο από Δήμητρα Παναρίτη - αρχική υποβολή Tuesday, 19 September 2023, 10:59 AM)

(Επεξεργασμένο από Δήμητρα Παναρίτη - αρχική υποβολή Tuesday, 19 September 2023, 10:59 AM)

(Επεξεργασμένο από Δήμητρα Παναρίτη - αρχική υποβολή Tuesday, 19 September 2023, 10:59 AM)

(Επεξεργασμένο από Ελένη Βρόντου - αρχική υποβολή Tuesday, 19 September 2023, 10:59 AM)

(Επεξεργασμένο από Ελένη Βρόντου - αρχική υποβολή Tuesday, 19 September 2023, 10:59 AM)