Section outline

    • Αφού ανακαλύψαμε το έργο του Πάουλ Κλεε "Κάστρο με ήλιο", στη συνέχεια μάθαμε τα βασικά και τα συμπληρωματικά χρώματα. Τέλος φτιάξαμε μία ζωγραφιά με νερομπογιές εστιάζοντας στις αναμείξεις των χρωμάτων.



    • Σήμερα ανακαλύψαμε μία νέα τεχνική χαρακτικής (αφαίρεση ύλης από μία επιφάνεια). Αφού χρωματίσαμε τα χαρτόνια μας με κηρομπογιές, τα βάψαμε με μαύρη τέμπερα. Στη συνέχεια αφού στέγνωσε η τέμπερα, χαράξαμε τα σχέδια μας με μολύβι.  

    • Τα παιδιά με την τεχνική του κολάζ φτιάξανε το δικό τους "πιάτο", αφού πρώτα αναφέρθηκαν στην διατροφική αξία των υγιεινών τροφών.


       


    • Αξιοποιήσαμε τα σχήματα και τις γραμμές, με τα οποία πειραματιστήκαμε στα προηγούμενα μαθήματα, και φτιάξαμε με την τεχνική του κολάζ γερανούς.

    • Αυτή τη φορά χρησιμοποιούμε τα σχήματα για να σχεδιάσουμε μία ρομποτούπολη από σχήματα.

       

       


    • Χρησιμοποιώντας τις γραμμές και επηρεασμένοι από την οπτική τέχνη σχεδιάζουμε ένα χέρι που "βγαίνει από το χαρτί". 

       



    • Αξιοποιώντας το μορφικό στοιχείο της γραμμής ζωγραφίζουμε ιδιαίτερα τοπία.


       


    • Σε αυτό το μάθημα, μέσα από την γνωριμία μας με την pop art και την τέχνη των κόμικ, γράψαμε με δισδιάστατα γράμματα το όνομά μας μέσα σε μία "φούσκα".

    • Στο μάθημα αυτό φανταστήκαμε τι είδε ο πρώτος άνθρωπος που πάτησε στο φεγγάρι και κάναμε μία τρισδιάστατη διαστημική ζωγραφιά!


    • Τα παιδιά έμαθαν να σχεδιάζουν ζώα του χειμώνα, όπως όρκα, πολική αρκούδα και πιγκουίνο.

       


    • Αφού μιλήσαμε για τις εργασίες του αγρότη και τη σημασία των καλλιεργειών, τα παιδιά έμαθαν να σχεδιάζουν τρακτέρ, σκιάχτρο, αχυρώνα και ζώα της φάρμας όπως άλογο, κουνέλι, γουρούνι, αγελάδα, πρόβατο.


    • Αφού μιλήσαμε για τη διατροφική αξία των φρούτων και των λαχανικών, "ετοιμάσαμε" τον δικό μας ξεχωριστό χυμό!




    • Μάθαμε να σχεδιάζουμε έντομα και τα ζωγραφίσαμε μέσα στους μεγενθυντικούς φακούς μας.



       

    • Γεμίσαμε το οπωροπωλείο μας με χρώματα, φρούτα και λαχανικά!


    • Φτιάξαμε σημειωματάρια, με γραμμένο το όνομά μας με την τεχνική του κολάζ, και τα γεμίσαμε με ζωγραφιές!


    • Με αφορμή το halloween φτιάξαμε μία τρισδιάστατη κάρτα.


    • Σχεδιάσαμε και χρωματίσαμε χιονάνθρωπους. 


    • Φορτώσαμε τα αμάξια μας και φύγαμε για χριστουγεννιάτικες διακοπές.

    • Φτιάξαμε τρισδιάστατες χριστουγεννιάτικες κάρτες.


    • Φτιάξαμε χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές αξιοποιώντας σχήματα και μοτίβα.

       

    • Σχεδιάσαμε ο καθένας μας πολλά και διαφορετικά σπίτια πάνω σε λόφους. Έγινε μία προσπάθεια κατανόησης της προοπτικής (ότι είναι κοντά μας το σχεδιάζουμε πιο μεγάλο, ότι απομακρύνεται το σχεδιάζουμε μικρότερο). 


    • Φτιάξαμε μία ζωγραφιά με θέμα τους πλανήτες και το διάστημα. 

       


    • Γεμίσαμε το οπωροπωλείο μας με χρώματα, φρούτα και λαχανικά!

       


    • Φτιάξαμε τρισδιάστατα πρόσωπα από χαρτόνι.
       
    • Χαράξαμε πάνω σε κομμάτια πηλού.

       

    • Φτιάξαμε Tiki μάσκες από χαρτόνια.

         

    • Φτιάξαμε χάρτινες μάσκες με θέμα τα ζώα και τους σούπερ ήρωες.


    • Φτιάξαμε μία ζωγραφιά-κολάζ με θέμα τους δεινόσαυρους και τις σκιές τους.

       

    • Φτιάξαμε πασχαλινές κάρτες.


    • Σχεδιάσαμε και χρωματίσαμε πισίνες. Με τη τεχνική του κολάζ γεμίσαμε τις πισίνες μας με φουσκωτά, κολυμβητές, σωσίβια κ.ά.
       
    • Αφού μιλήσαμε για τις εργασίες του αγρότη και τη σημασία των καλλιεργειών, τα παιδιά έμαθαν να σχεδιάζουν τρακτέρ, σκιάχτρο, αχυρώνα και ζώα της φάρμας όπως άλογο, κουνέλι, γουρούνι, αγελάδα, πρόβατο.