e-Φιλοσοφία μας

Οι μαθητές μας μεγαλώνουν σε έναν κόσμο περιτριγυρισμένο από προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Οι περισσότεροι διαθέτουν i-pod, i-pad, προσωπικό υπολογιστή ή tablet, και ξέρουν να σερφάρουν στο internet και σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιούν καθημερινά αυτά τα εργαλεία, απολαμβάνοντας την εμπειρία και τις διευκολύνσεις που προσφέρουν. Γιατί όμως η τάξη να αποτελεί εξαίρεση;

Τα Εκπαιδευτήρια Γεωργίου Ζώη προπορευόμενα πάντα της εποχής τους επιδιώκουν η σχολική  εμπειρία των μαθητών τους να είναι ισοδύναμης  λειτουργικότητας με αυτή του κοινωνικού τους περιβάλλοντος, αξιοποιώντας παιδαγωγικά κάθε σύγρονο εργαλείο των ΤΠΕ (Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών) προκειμένου να προετοιμάσουν τους  πολίτες του μέλλοντος και να τους θωρακίσουν με τις δεξιότητες του 21ου  αιώνα.  

Η ψηφιακή φιλοσοφία μας οικοδομείται σε 4 πυλώνες:

Διαδραστικά συστήματα:

Πρόκειται για την τεχνολογία (διαδραστική ράβδος, projector  και υπολογιστής) η οποία έχει εγκατασταθεί σε όλες τις αίθουσες και τα εργαστήρια του Σχολείου μας από το 2011 και μετατρέπει τον παραδοσιακό πίνακα σε μια μεγάλη οθόνη αφής, έτσι ώστε μαθητές και εκπαιδευτικοί να αλληλεπιδρούν με τρόπο ευχάριστο και δημιουργικό.

E-class (ηλεκτρονική τάξη):

Είναι το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης (Learning Management System) μέσω του οποίου οι μαθητές μπορούν να έχουν πρόσβαση στο ψηφιακό υλικό του διδάσκοντα και στα εκπαιδευτικά λογισμικά  της Σχολής, να ενημερώνονται για το μάθημα της ημέρας σε περιόδους απουσίας, να συζητούν, να συνεργάζονται, να επιλύουν απορίες με συμμαθητές τους και να μαθαίνουν στον χρόνο και τον τόπο που επιθυμούν.

 

Εκπαιδευτικά λογισμικά:

Είναι λογισμικά που δημιουργεί η Ομάδα Πληροφορικής του Σχολείου μας σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, με στόχο την κατανόηση και εμπέδωση σύνθετων εννοιών, καθώς και την ανακεφαλαίωση σημαντικών ενοτήτων μέσα σε διαδραστικό περιβάλλον με χρώμα και κίνηση.

Πιλοτικές εφαρμογές του 1:1 (one tablet per child)

Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 11 Ιούνιος 2014, 2:59 μμ