Eικαστικά Στ' Δημοτικού
Aperçu de cette partie
-
-
Ο καθένας μέσα σε ένα φούτερ καλέστηκε να ζωγραφίσει τον εαυτό του, το αγαπημένο του παιχνίδι, μια μέρα που αξίζει να θυμάται, τα αγαπημένα του ρούχα, τον αγαπημένο του διάσημο- πρότυπο, κι ένα παράξενο μεταφορικό μέσο.
-
Αφού μιλήσαμε για τα θερμά και τα ψυχρά χρώματα, παρατηρήσαμε έργα του καλλιτέχνη Ανρί Ρουσσώ και εξηγήσαμε τους λόγους για τους οποίους χρησιμοποιεί τα θερμά και τα ψυχρά σε συγκεκριμένα μέρη των έργων του. Στη συνέχεια εμπνεόμενοι από τα έργα του φτιάξαμε κι εμείς ένα έργο με την χρήση θερμών και ψυχρών χρωμάτων.
-
Αφού ανακαλύψαμε τι είναι ένα ανάγλυφο το κάθε παιδί έφτιαξε ένα χρησιμοποιώντας πηλό. Πειραματιστήκαμε με δύο τεχνικές αξιοποίησης του πηλού, την προσθετική και την αφαιρετική μέθοδο.
-
Μιλήσαμε για τη δουλειά του γελοιογράφου και τα κύρια χαρακτηριστικά μίας καρικατούρας. Τα παιδιά σχεδίασαν τις καρικατούρες των συμμαθητών τους.
-
Ανακαλύψαμε το Memphis design και σχεδιάσαμε τρισδιάστατα γλυπτά από χαρτιά με αφορμή την παραπάνω τάση εσωτερικής διακόσμησης.
-
Ανακαλύψαμε τα κύρια χαρακτηριστικά των κόμικς και σχεδιάσαμε ένα.
-
Ζωγραφίσαμε το χάρτη της Γαλλίας, της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι χάρτες αξιοποιήθηκαν στα ξενόγλωσσα μαθήματα.
-
Εργαστήκαμε σε ομάδες και ξεκινήσαμε τη δημιουργία ομαδικών ψηφιδωτών με θέμα το halloween.
-
Δημιουργήσαμε αφίσες με θέμα το halloween.
-
Φτιάξαμε χάρτινες χιονονιφάδες.
-
Είδαμε έργα του Keith Haring και φτιάξαμε μία χριστουγεννιάτικη ζωγραφιά εμπνεόμενοι από το έργο του.
-
Φτιάξαμε ένα σχέδιο σε επίπεδα, με στόχο την κατανόηση της προοπτικής. Η θεματική μας ήταν ελεύθερη.
-
Φτιάξαμε μάσκες από χαρτόνια με τη τεχνική της ζωγραφικής και του κολάζ με θέμα τερατάκια.
-
Σχεδιάσαμε και χρωματίσαμε γεωμετρικά "πλακάκια", χρησιμοποιώντας ξύλα μπάλσα.
-
Είδαμε έργα του Αλέκου Φασιανού, εμπνευστήκαμε και φτιάξαμε ένα σχέδιο με θέμα τη Καθαρή Δευτέρα.
-