Αφού πραγματοποιήσαμε έναν καταιγισμό ιδεών για το θέμα της αναπηρίας- άνθρωπος σε αναπηρικό καροτσάκι, δημιουργήσαμε μία αφίσα.
Αφού ανακαλύψαμε το έργο του Πάουλ Κλεε "Κάστρο με ήλιο", στη συνέχεια
μάθαμε τα βασικά και τα συμπληρωματικά χρώματα. Τέλος φτιάξαμε μία
ζωγραφιά με νερομπογιές εστιάζοντας στις αναμείξεις των χρωμάτων.
Σήμερα ανακαλύψαμε μία νέα τεχνική χαρακτικής (αφαίρεση ύλης από μία επιφάνεια). Αφού χρωματίσαμε τα χαρτόνια μας με κηρομπογιές, τα βάψαμε με μαύρη τέμπερα. Στη συνέχεια αφού στέγνωσε η τέμπερα, χαράξαμε τα σχέδια μας με μολύβι.
Εικονογραφήσαμε τραγούδια του Τάσου Ιωαννίδη- "Λάχανα και χάχανα".
Τα παιδιά αφού παρατήρησαν και ανέλυσαν τα χαρακτηριστικά των παλιών χαρτών, έφτιαξαν έναν δικό τους.
Τα παιδιά με την τεχνική του κολάζ φτιάξανε ομαδικά έργα για την 28η Οκτωβρίου.
Αναφερθήκαμε
στο κίνημα του πουαντιγισμού, είδαμε χαρακτηριστικά έργα ζωγραφικής και
ζωγραφίσαμε το δικό μας τοπίο χρησιμοποιώντας κουκκίδες, γραμμές αλλά
και γέμισμα.
Σε αυτό το μάθημα, μέσα από
την γνωριμία μας με την pop art και την τέχνη των κόμικ, γράψαμε με τρισδιάστατα γράμματα το όνομά μας μέσα σε μία "φούσκα".
Για να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα φτιάξαμε καριοθραύστες με τη τεχνική της μαριονέτας και πήλινα στολίδια.
Μάθαμε καινούριες τεχνικές αξιοποίησης των ξυλομπογιών και δημιουργήσαμε μοναδικά τοπία.
Τα παιδιά ανακάλυψαν πληροφορίες για τις τριήρεις και έμαθαν να τις σχεδιάζουν.