Passer au contenu principal
Panneau latéral
Εκπαιδευτήρια Γ.Ζώη
Accueil
Calendrier
Plus
Recherche sur le site
Rechercher
Fermer
Lancer la recherche
Activer/désactiver la saisie de recherche
Français (fr)
Ελληνικά (el_kids)
Ελληνικά (el_wp)
Ελληνικά (el)
Ελληνικά για σχολές (el_uni)
Deutsch (community) (de_comm)
Deutsch (de_kids)
Deutsch (de)
Deutsch (du) (de_du)
English (en)
English (United States) (en_us)
English (United States) K12 (en_us_k12)
Français (Canada) (fr_ca)
Français (fr)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
Εκπαιδευτήρια Γ.Ζώη
Accueil
Calendrier
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l’index du cours
Ouvrir le tiroir des blocs
Χώρος εκπαιδευτικών Δημοτικού
Προσεγγίσεις για ένα Πολυδιάστατο Σχολείο ( 2025-26)
Προσεγγίσεις για ένα Πολυδιάστατο Σχολείο ( 2025-26)
Résumé de section
Sélectionner l’activité Τάσος Ασβεστάς _ "Φυσικοί κίνδυνοι και προετοιμασία της σχολικής κοινότητας: Το Παράδειγμα του Ευρωπαϊκού Προγράμματος CRISEPAC"
Τάσος Ασβεστάς _ "Φυσικοί κίνδυνοι και προετοιμασία της σχολικής κοινότητας: Το Παράδειγμα του Ευρωπαϊκού Προγράμματος CRISEPAC"
URL
Sélectionner l’activité Μαρία Τσούτσουβα «Εφαρμόζοντας συνεργατικές τεχνικές μάθησης στη διδακτική πράξη»
Μαρία Τσούτσουβα «Εφαρμόζοντας συνεργατικές τεχνικές μάθησης στη διδακτική πράξη»
URL
Sélectionner l’activité Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση – Προκλήσεις και προοπτικές
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση – Προκλήσεις και προοπτικές
URL
Sélectionner l’activité Ζωή Κρόκου «Στρατηγικές για την ενίσχυση του γραπτού λόγου [παράγραφος, αφήγηση, περιγραφή]»
Ζωή Κρόκου «Στρατηγικές για την ενίσχυση του γραπτού λόγου [παράγραφος, αφήγηση, περιγραφή]»
URL